Tjänster

Varumärkescoaching

Genom ökad kunskap och insikt förstår du att ju mer du kan desto mer har du att lära. Movement Scandinavias program kan levereras i öppna eller företagsanpassade former. Pris enligt offert och omfattning.

Verksamheten ett varumärke att vårda

  • 1 – 2 timmars föredrag om kundens förväntningar och kundbemötande ur ett varumärkesperspektiv. Allt i ett högt och roligt tempo med mycket diskussioner.
    Deltagare; för alla, inga förkunskaper erfordras.
  • En halvdag om kundens förväntningar och kundbemötande ur ett varumärkesperspektiv, med korta inslag av workshops.
    Deltagare; för alla, inga förkunskaper erfordras.
  • En halvdag om kundens förväntningar och kundbemötande ur ett varumärkesperspektiv, med fokus på ledarskapet för att få ut mesta möjliga engagemang av medarbetarna.
    Deltagare; mellanchefer och övriga i ledande befattning.

Varumärkesorienterat ledarskap

  • 1-2 dagar med fokus på ledarskapet ur ett varumärkesperspektiv. Hur får vi vår personal att leverera varumärkeslöftet varje dag? Gruppövningar och verklighetsförankrade Case.
    Deltagare; mellanchefer och övriga i ledande befattningar.

Ledaren, en ensamvarg eller lagspelare

  • 1-2 dagar med fokus på ledarskapet, utifårn era behov just nu och framåt. med perspektiv i och ur er verklighet.
    Deltagare; samtliga i chefs- och ledarbefattningar, med eller utan personalansvar.

Hur och för Vem driver vi vår verksamhet

  • Affärsplanering, Ledarskap, Marknadsföring och upprättande av Handlingsplan ur ett Varumärkesperspektiv.
    Deltagare; Alla som driver någon form av verksamhet och har en ledande befattning. Under programmets gång kan och bör även övriga medarbetare involveras. Programmet sträcker sig över minst 3 månader, med 6-8 inbokade tillfällen. Däremellan görs eget arbete direkt i verksamheten utifrån nyvunnen kunskap.

Föredrag: 20 minuter till 2 timmar

  • För Kick Offen. För ledningen. För hela personalen. För företags- och kundevent.

Värderingsarbete

  • Operativt arbete med att ta fram Vision, Värdegrund och Affärsidé. Handledning i att implementera värdegrundsarbetet över tid i den dagliga verksamheten.

Ledningsgruppsarbete

  • Operativt arbeta fram strukturer och skapa dynamik i företagets ledningsgrupp och handleda VD eller Koncernchef.